6.6.09

La llista de Sagmeister

Les coses que vaig aprendre,
per Stefan Sagmeister, Dissenyador gràfic (no només)

Ajudar els altres m’ajuda.

Tenir pebrots sempre em funciona.

Pensar que la vida serà millor en el futur és estúpid. Cal viure el present.

Començar un acte de caritat és sorprenentment fàcil.

No ser autèntic juga en contra meu.

Tot el que faig sempre em torna.

Assumir és angoixant.

Les drogues estan bé al principi i es converteixen en una càrrega més tard.

Amb el temps m’acostumo a tot i començo a donar-ho tot per evident.

Els diners no em fan feliç.

Portar un diari contribueix al desenvolupament personal.

Mirar de lluir bé, aparentar, limita la meva vida.

Preocupar-se no soluciona res.

Queixar-se és una begenada. O actues o te’n oblides.

Finalment, fer les coses que em vaig proposar fer, augmenta el meu nivell general de satisfacció.

Tots pensem que tenim raó.

Les baixes expectatives són una bona estratègia.

Tot aquell que és honest és interessant.

Gràcies.